Tommy Hilfiger a fost în centrul atenției vineri, 9 februarie, cu „A New York Moment”, în cadrul New York Fashion Week. Într-o seară de Ospitalitate Hilfiger la The Tommy, care a însemnat transformarea cromatică a Oyster Bar în roșu, alb și albastru, brand-ul a adus moda, spectacolul și faima la Grand Central Terminal. Începând ca o scrisoare de dragoste către New York, colecția Toamna-Iarna ‘24 a redat stilul unic al orașului și l-a reinterpretat cu un twist specific Tommy. Seara a fost momentul în care s-a anunțat revenirea la ADN-ul TOMMY HILFIGER, la codurile stilului Classic American Cool și la un look inspirat de viața din New York.
The ‘Tommy’ Family Sits Front Row
Sofia Richie Grainge, noul brand ambassador TOMMY HILFIGER Womenswear pe termen lung, remodelează ceea ce înseamnă să influențezi moda astăzi și a adus în primul rând interpretarea stilului Classic American Cool, alături de soțul său, Elliot Grainge, producător muzical. Damson Idris, actor de la Hollywood și ambasador multianual TOMMY HILFIGER Menswear a avut de asemenea o apariție specială. Idris filmează în prezent APXGP, un lungmetraj foarte așteptat Formula One™ sponsorizat de Tommy Hilfiger și produs de Dawn Apollo Films, care îi aparține lui Sir Lewis Hamilton.
Continuând moștenirea TOMMY HILFIGER de parteneriat cu cele mai emblematice talente ale culturii pop din întreaga lume, în spațiul din New York au fost prezente eleganta actriță indiancă Sonam Kapoor, Junho Lee, un pionier în industria de film și muzică din Coreea, și Nicole Warne, vedeta modei australiene. Senzații în muzica și divertismentul din Thailanda, Pond Naravit, Phuwin, Win Metawin au reprezentat mișcarea T-Wave la spectacol.
Vedeta campaniei Toamna ‘23 TOMMY HILFIGER, Paloma Elsesser, a fost pe podium în timp ce fratele ei, Sage Elsesser, a urmărit-o din primul rând alături de GloRilla, Central Cee și Nayeon – vedete ale culturii pop care au apărut și în campaniile recente ale mărcii.
Vedeta divertismentului, Kelly Rutherford, a participat la spectacol alături de noii ambasadori ai familiei Tommy, Noah Beck, Sabrina Quesada, Jasmine Tookes, Lyndsey Vrckovnik, Sophia Hublitz, Mason Gooding, Justine Skye, Elle Smith, Orion Carloto și Grier Henchy. Printre invitații speciali au fost și Edison Chen, Mia Regan, Xenia Adonts, Jacob Rott, Adele Exarchopoulos și Ryan Prevedel.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, #NYFW și @TommyHilfiger.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.