Emblematicele figuri americane, „TOMMY HILFIGER” si „Disney” se unesc pentru a prezenta o colectie prep clasica cu un twist manga.
Tommy Hilfiger anunta noul parteneriat dintre Tommy Hilfiger si Disney cu ocazia sarbatoririi a 100 de ani Disney. Pentru prima data, Mickey si prietenii intra in lumea minunata a stilului prep universitar, aparand in produsele clasice de arhiva TOMMY HILFIGER. Indragitul personaj si amicii sai, inclusiv Minnie Mouse, Pluto, Goofy, Donald Duck si Daisy Duck, sunt desenati in stilul manga, specific cunoscutelor desene japoneze. Colectia s-a lansat la nivel global pe 1 iunie 2023, cu stiluri pentru barbati, femei si copii.
„O aniversare emblematica, un brand emblematic si o colaborare cu personajele lor cele mai emblematice – nu exista o modalitate mai buna de a va alatura fanilor din intreaga lume pentru a sarbatori cea de-a 100-a aniversare Disney”, a spus Tommy Hilfiger. „Asocierea lui Mickey si prietenii sai cu ADN-ul brand-ului TOMMY HILFIGER a fost una dintre cele mai distractive colaborari ale noastre de pana acum. Este o editie de colectie a produselor noastre clasice prep preferate.”
„Disney si TOMMY HILFIGER sunt doua brand-uri indragite care au influentat cultura la scara globala”, a declarat Tasia Filippatos, presedinte, Disney Consumer Products, Games and Publishing. „Colectia Disney x Tommy este o adevarata sarbatoare a 100 de ani Disney si prezinta creativitatea si esenta narativa pentru care sunt cunoscuti atat Disney, cat si TOMMY HILFIGER.”
Realizata cu maiestrie riguroasa si detalii incredibile, colectia Disney x Tommy reimagineaza produsele clasicele prep cu modele si imprimeuri ludice. Colectia pastreaza spiritul jovial al lui Mickey si include stiluri de imbracaminte pentru barbati, femei si copii, fiecare prezentand reinterpretarea in stilul manga a emblematicelor personaje Disney. Asteptati-va sa intalniti abordari pline de viata ale tricoului de rugby, pantalonilor chino si blazerului, cu detalii ce includ imprimeuri jacquard ale unei monograme TH reinventate si silueta inconfundabila a lui Mickey. Manga Mickey este o prezenta vesela integrata in dunga semnatura Ithaca pe camasi si rochii tip camasa, in timp ce imprimeurile pe toata suprafata respecta arta orginala ale artistilor Disney cu pete de cerneala si schite desenate manual. Imprimeul cu buline si Minnie Mouse aduce un nou suflu tricoului de cricket si puloverului tesut.
Acest parteneriat surprinde pasiunea indelungata a lui Tommy Hilfiger pentru colaborarea cu figuri emblematice ale culturii pop a caror influenta se intinde pe generatii. In Romania colectia este disponibila in magazinele TOMMY HILFIGER si TOMMY HILFIGER KIDS din Baneasa Shopping City si pe tommy.com.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind
#TommyHilfiger, #DisneyxTommy, si @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.